37 spreke deltakere fra Kongsvinger Treningssenter på Sentrumsgateløpet

37 spreke deltakere fra Kongsvinger Treningssenter på Sentrumsgateløpet

Kongsvinger Treningssenter på Sentrumsgateløpet 2026

For en flott dag det ble under årets Sentrumsgateløp i Kongsvinger! ☀️💚

Vi er stolte av å være bidragsyter til arrangementet, og ekstra stolte av de hele 37 deltakerne fra Kongsvinger Treningssenter som stilte til start på både 5 og 10 km. De siste ukene har mange av deltakerne forberedt seg gjennom egne løpetimer på mølle og ute i løypa, ledet av Kristoffer og Stine A 🏃🏃

Værmeldingen lovet regn og torden, men i stedet fikk vi sol, varme og fantastisk stemning langs hele løypa. Med rekordstor deltakelse blant de voksne, stor oppslutning i barneløpet og masse heiagjenger i gatene ble dette en skikkelig folkefest.

Tusen takk til alle våre medlemmer som deltok og som bidro med rigging, fotografering og servering. For en herlig gjeng💚

Vi gratulerer alle som fullførte og gleder oss allerede til neste år! 💪

Bilde galleri for nyheten

Åpne

Noen grunner til å melde deg på vårt nyhetsbrev